نمایشاگاه خودرو

عکس نمایشگاه خودرو تهران،نمایشگاه بین المللی خودرو شهر آفتاب،آخرین مهلت جهت ثبت‌نام در پاویون ایران در نمایشگاه اتومکانیکای استانبول

نمایشاگاه خودرو

عکس نمایشگاه خودرو تهران،نمایشگاه بین المللی خودرو شهر آفتاب،آخرین مهلت جهت ثبت‌نام در پاویون ایران در نمایشگاه اتومکانیکای استانبول

خرید اینترنتی لباس استوک

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۱۸ ب.ظ

خرید اینترنتی لباس استوک
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : لباس تاناکورا کلیک نمایید.

لطفا جهت خرید انواع پرده استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع کمربند استوک کلیک نمایید.

لطفا جهت خرید انواع پوشاک زیر زنانه کلیک نمایید .


مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
برای دیدن تصاویری از فروشگاه فروش پوشاک استوک به سایت ما یا کانال های ما مراجعه نمایید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
پوشاک استوک با لباس تاناکورا فرق داشته و به صورت خلاصه می توانیم عرض نماییم پوشاک استوک همان لباس تاناکورای کاملا نو است که هنوز استفاده نشده و در خود فروشگاه های اروپایی مانده است و فروش نرفته است، جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت یا کانال های تلگرامی ما مراجعه نمایید.
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
در فروش تکه ای به راحتی می توان تصاویر اجناس را برای مشتری ارسال نمود ولی در فروش کیلویی فقط چند تصویر جهت نمونه ارسال می شود و خریدار باید به این تعداد تصاویر و صداقت فروشنده اعتماد نماید.
در خرید لباس تاناکورا و پوشاک استوک به صورت کیلویی، روند کار فروشنده به این شکل است که اول اجناس خوب را با حاشیه سود بالایی می فروشد و بعد جنس های با کیفیت پایین و ارزان را سود پایین تر بفروش می رساند، حال اگر درصد جنس های کیفیت پایین یا بد مدل زیاد باشد فروشنده جهت جبران ضرر مالی خود تصمیم می گیرد که با میکس ، تعداد تکه، ترکیب جنس خوب و بد ، افزایش حاشیه سود در جنس های خوب و ... ضرر مالی خود را جبران نماید. اما مجتمع تجاری کیا استوک روندی را در پیش گرفته که به نفع خریدار و فروشنده باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به سایت یا کانال های ما مراجعه نمایید.
دسته ای از پوشاک استوک :
با تنوع در جنس، رنگ ، ضخامت و نوع کمربند و همچنین بهترین کیفیت در جنس کمربند استوک در محتمع کیا می توانید به سلیقه خود پاسخ مثبت داده و کمربند مد نظر خود را انتخاب و با ست نمودن کمربند با سایر پوشاک استوک انتخابی خود ستپوشاک مردانه ، پوشاک زنانه ، پوشاک بچه گانه خود را کامل نمایید .
سخن آخر مدیر فروش :
راز موفقیت مجتمع کیا استوک صداقت، همکاری با خریدار، کیفیت عالی ، راهنمایی درست ، مشاوره رایگان و قیمت مناسب اجناس می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۰
posteo posteo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی