نمایشاگاه خودرو

عکس نمایشگاه خودرو تهران،نمایشگاه بین المللی خودرو شهر آفتاب،آخرین مهلت جهت ثبت‌نام در پاویون ایران در نمایشگاه اتومکانیکای استانبول

نمایشاگاه خودرو

عکس نمایشگاه خودرو تهران،نمایشگاه بین المللی خودرو شهر آفتاب،آخرین مهلت جهت ثبت‌نام در پاویون ایران در نمایشگاه اتومکانیکای استانبول

5  قدم‌ موثر‌ برای تولید‌ محتوا در‌ اینستاگرام‌ در‌ سال‌ 2020

 

گروه کسب و کارشاید نیازی نباشد بگوییم این روزها توسعه شبکه‌های مجازی و کسب و کارهای اینترنتی به حدی رسیده است که دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات، به جایگزینی قدرتمند برای عصر صنعت تبدیل شده است تا جایی که تولید محتوا در اینستاگرام این روزها مورد توجه بسیاری از صاحبان برندهای تجاری قرار گرفته است.
در عصر حاضر به دلیل شرایط و ویژگی‌هایی که شبکه‌های مجازی به خصوص اینستاگرام برای کسب و کارها ایجاد کرده اند، عموما شرکت‌های تجاری قدیمی نیز راهی به سوی این فضا برای خود ترسیم کرده اند و قدمی در مسیر به روز رسانی کسب و کار خود برداشته اند و به سمت تولید محتوا در اینستاگرام رفته اند.
کافی است سری به اینستاگرام بزنید و پیج‌های کاری را جست و جو کنید؛ آن وقت است که می‌بینید در هر حوزه ای از فضای اقتصادی کشور، کسب و کاری اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی شده است و پیجی برای برند سازی و جذب مشتری، فعالیت می‌کند.

با دنیای تولید محتوا آشنا شوید
شاید برایتان عجیب باشد که بگوییم این روزها نانوایی‌ها هم برای خود پیج دارند و در اینستاگرام فعالیت می‌کنند. با توجه به موارد گفته شده این سوال همواره مطرح است که فعالیت در اینستاگرام چگونه است و چطور می‌توان به موفقیت در این دنیای بی حد و حصر دست یافت؟
باید بگوییم این روزها تولید محتوا در موفقیت کسب و کارها حرف اول را می‌زند. این که شما بدانید مخاطبتان کیست، چه نیازهایی دارد و با چه شرایطی به پیج اینستاگرام شما سر می‌زند، نقطه ای است که می‌تواند زمینه رشد کسب و کارتان را فراهم سازد. در واقع شما با پاسخ به این سوالات می‌توانید محتوایی ارزشمند، مخاطب پسند و جذاب تولید کنید و سبب شوید کاربران به سمتتان جذب شوند.
جذب مخاطب با این روش به معنی ایجاد اعتماد و همچنین برند سازی است که سبب می‌شود کاربران بیش از آن که تنها یک نظاره گر صرف باشند، به مشتری وفادار شما تبدیل شوند و نیازهای خود را از طریق پیج کاری شما بر طرف نمایند.

تولید محتوا در اینستاگرام
حتما برایتان جالب است که بدانید پیج‌های اینستاگرامی این روزها به درآمدهایی چند ده میلیونی در ماه دست میابند و مشتریان بسیاری برای خود جذب می‌کنند. آنها با شناخت مخاطب، اهمیت به نیاز وی و همچنین تولید محتوای ارزشمند، سعی در جلب اطمینان کاربران داشته و ارتباطی ارزشمند با آنها برقرار می‌سازند.
در ادامه موارد فوق باید بگوییم تولید محتوا در اینستاگرام، بایدها و نبایدهای بسیاری دارد که اگر به آنها توجه نکنید، قطعا با مشکل رو به رو می‌شوید و نمی توانید کاربران خود را جذب نمایید. نمونه‌هایی از این موارد عبارتند از:

•    هشتگ گذاری
شما می‌توانید با استفاده از هشتگ، 13 درصد بیشتر از حالت عادی، مخاطبان را به سمت پست‌های خود جذب کنید و خود را به آنها معرفی نمایید. در واقع هشتگ گذاری راهی است که کمک می‌کند شما مخاطبان هدفتان را پیدا کنید و آنها را برای فالو کردن پیج و همچنین خرید از خود ترغیب نمایید.
توجه داشته باشید زدن هشتگ‌های غیر مرتبط و بیش از اندازه خیلی هم جذاب نیست و می‌تواند شما را از مسیر فعالیت خود دور کند. برای این کار بهتر است بین 5 الی 10 هشتگ مرتبط بابت هر پست استفاده نمایید.

•    کپشن نویسی
برای آن که بتوانید کپشنی تاثیرگذار بنویسید، باید اطلاعاتی منحصر به فرد ارائه کنید. در واقع شما میبایست یک راهنمایی، یک اطلاعات خاص، یک مزیت کسب و کار خود و مواردی از این دست را با شرایطی استثنایی ارائه کنید. در واقع منظورمان این است که اگر شما نتوانید اطلاعاتی خاص به مخاطب ارائه کنید و حرفی تازه بزنید، هیچ جذابیتی برای آنها نخواهید داشت.
به بیانی دیگر شما باید توجه کنید تولید محتوا در اینستاگرام با تولید محتوا در فضاهای دیگر متفاوت است. در واقع منظور این است که شما باید به نحوی با کاربر خود ارتباط برقرار کنید که با شما احساس راحتی کنند. به بیانی دیگر لحن خود را به شکلی تنظیم کنید که هم صمیمانه باشد و هم جذاب.

برای ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.baharnews.ir/news/198265/5-%D9%82%D8%AF%D9%85-%D9%85%D9%88%D8%AB%D8%B1-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2020

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۸
posteo posteo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی